zabawa z fotografią

piątek, 13 lutego 2015

Walentynki


W Stanach Zjednoczonych ludzie wysyłają tego dnia kartki, liściki do wszystkich, których darzą sympatią, którym chcą powiedzieć „hej, fajnie, że jesteś”. To miłe, niezobowiązujące, optymistyczne.

U nas to bardziej święto zakochanych, par- zapominamy o samotnych i singlach.
Ale tak czy inaczej jest to sympatyczne święto.
Mój M. jest raczej staroświecki i takiego święta nie obchodzi mimo, iż ja zawsze mam coś dla niego. Pamiętam również o najbliższych.
W załączeniu kilka pomysłów walentynkowych, które znalazłam w sieci.

Miłego Walentego:)











































A w niedzielę idę na premierę "50 twarzy Greya" ciekawe czy się mi spodoba bo recenzje czytałam i nie była zachwycająca :(
EDIT: Bajka o kopciuszku bardzo sympatyczna, muzyka najlepsza. Polecam

https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz