zabawa z fotografią

czwartek, 8 sierpnia 2019

Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita



                                                             Kocham to, kiedy nazywasz mnie "senorita"*.

Chciałabym udawać, że cię nie potrzebuję.
ale każdy dotyk jest ooo la la la 
To prawda la la la 
ooo powinnam uciekać
ooo, ciągle po ciebie przychodzę.

Ziemia w Miami
powietrze było gorące od letniego deszczu.
pot ze mnie kapał.
zanim w ogóle znałem jej imię la la la 
czułem się jak ooo la la la 
yeah noo

szafirowe światło księżyca**
tańczyliśmy godzinami w piasku.
Wschód słońca Tequili
jej ciało idealnie pasuje do moich rąk la la la
czułem się jak ooo la la la yea.

Kocham to, kiedy nazywasz mnie "senorita"*.
Chciałabym móc udawać, że cię nie potrzebuję.
ale każdy dotyk jest ooo la la la 
To prawda la la la 
ooo powinnam uciekać 

Wiesz, że uwielbiam, kiedy nazywasz mnie "senorita"*.
Chciałabym, aby nie było tak trudnym zostawienie ciebie
ale każdy dotyk jest ooo la la la 
To prawda la la la 
ooo powinnam uciekać
ooo, ciągle po ciebie przychodzę.

zamknięci w hotelu.
niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają
Mówisz, że jesteśmy tylko przyjaciółmi.
ale przyjaciele nie wiedzą jak smakujesz la la la 
bo wiesz, że minęło sporo czasu,
nie pozwól mi upaść

ooh, kiedy twoje usta rozbierają mnie.
zahaczonyłam/em o twój język.
ooh kochanie, twój pocałunek jest zabójczy.
nie przestawaj

Kocham to, kiedy nazywasz mnie "senorita"*.
Chciałabym móc udawać, że cię nie potrzebuję.
ale każdy dotyk jest ooo la la la 
To prawda la la la 
ooo powinnam uciekać

Wiesz, że uwielbiam, kiedy nazywasz mnie "senorita'*.
Żałuję, że nie było tak trudno cię zostawić.
ale każdy dotyk jest ooo la la la 
To prawda la la la 
ooo powinnam uciekać
ooo, ciągle po ciebie przychodzę.

Przez cały czas przychodziłem po ciebie.
i mam nadzieję, że to coś dla ciebie znaczyło.
Zawołaj mnie, i przyjdę po ciebie.
przychodząc po ciebie, przychodząc po ciebie, przychodząc po ciebie.
po ciebie (ooh ona uwielbia, kiedy przychodzę)

po ciebie
ooo powinnam uciekać
ooo, nie pozwalasz mi się opuścić.

*po hiszpańsku "panienka"

1 komentarz:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160k men and women are hacking their diet with a simple and secret "water hack" to drop 2lbs every night as they sleep.

    It is scientific and works on anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Grab a clear glass and fill it half full

    2) Now do this weight losing HACK

    and you'll become 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń