zabawa z fotografią

czwartek, 13 września 2018

Dire Straits - Brothers In Arms




Te spowite mgłą góry,Są teraz dla mnie domem,
Ale mój dom to niziny
I tam zawsze pozostanie
Pewnego dnia wrócicie,
Do swych dolin i swych farm,
I nie będziecie więcej płonąć,
by stać się towarzyszami broni*
Przez pola zniszczenia,
Chrzest ognia
Byłem świadkiem waszego cierpienia
Gdy walki się rozszalały
I choć tak bardzo mnie zranili
W strachu i przerażeniu
Nie opuściliście mnie
Moi towarzysze broni
Jest tyle różnych światów
Tak wiele różnych słońc
Mamy tylko jeden świat
Lecz żyjemy w różnych
Słońce zstąpiło do piekieł
A księżyc wznosi się wysoko
Pozwólcie, że pożegnam się
Każdy człowiek musi umrzeć,
Ale to jest zapisane w gwiazdach
I w każdej linii na twej dłoni:
Jesteśmy głupcami walcząc
Przeciwko naszym towarzyszom broni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz