zabawa z fotografią

czwartek, 13 września 2018

Guns N' Roses - November Rain

"Listopadowy deszcz"
Kiedy patrzę w Twoje oczy
Widzę stłumioną miłość....
Ale Kochanie kiedy trzymam Cię w ramionach
Nie wiesz, że czuję to samo?...
Bo nic nie trwa wiecznie!
I oboje wiemy, że serca mogą się zmieniać
I ciężko jest trzymać świeczkę
W zimnym listopadowym deszczu....
Przechodziliśmy to przez bardzo długi czas
Starając się tylko zabić ból...
Ale kochankowie zawsze przychodzą i kochankowie zawsze odchodzą.....
I nikt tak naprawdę nie jest pewny komu pozwoli dzisiaj odejść....
Jeżeli moglibyśmy znaleźć czas, to powiedziałbym Tobie bez ogródek,
Mógłbym uspokoić moje myśli,
Wiedziałbym tylko, że jesteś moja
Cała moja.
Więc jeżeli chcesz mnie kochać
Kochanie, nie powstrzymuj się....
Albo ja skończę odchodząc
W chłodnym,, listopadowym deszczu....
Czy potrzebujesz trochę czasu... sama ze sobą?
Czy potrzebujesz trochę czasu.. w samotności?
Każdy potrzebuje nieco czasu, sam ze sobą...
Potrzebujesz trochę czasu... w samotności.
Wiem, że trudno jest trzymać otwarte serce
Kiedy wydaje się że nawet przyjaciele krzywdzą Cię...
Ale jeżeli mogłabyś uleczyć złamane serce
Czy czas nie oczarowałby Cię?...
SOLO 1
Niekiedy potrzebuję trochę czasu... sam ze sobą.
Niekiedy potrzebuję trochę czasu.. w samotności.
Każdy potrzebuje nieco czasu... sam na sam.
Potrzebuję trochę czasu w samotności!
SOLO 2
I kiedy Twoje lęki ustąpią
A cienie wciąż pozostaną,o tak.
Wiem, że potrafisz mnie kochać!
Jeżeli nie ma nikogo winnego,
Więc nie miej nic przeciwko ciemności....
My ciągle możemy znaleźć drogę.
Bo nic nie trwa wiecznie.....
Nawet zimny, listopadowym deszcz....
SOLO 3 
Nie sądzisz, że kogoś potrzebujesz?
Nie sądzisz, że kogoś potrzebujesz?
Wszyscy kogoś potrzebują!
Nie jesteś jedyna!
Nie jesteś jedyna (całość x3)
Nie sądzisz, że kogoś potrzebujesz?
Nie sądzisz, że kogoś potrzebujesz?

Każdy kogoś potrzebuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz