zabawa z fotografią

niedziela, 20 czerwca 2010

Porzecze

nowy pomiar -

Aktualne BMI: 31,60   
NIEDOWAGAPRAWIDŁOWENADWAGAOTYŁOŚĆ
Cel: 24.17   
"Wyniki testu wskazują, że masz nadwagę. Oznacza to, że jesteś w grupie podwyższonego ryzyka zachorowań na choroby serca i cukrzycę. Masz też lub wkrótce możesz mieć inne bardzo poważne kłopoty zdrowotne."

Wbić sobie do głowy!
Według testu osiągnę swój cel najwcześniej w grudniu:( :(
A miało być tak pięknie w te wakacje!!!
I człowiek sam na siebie liczyć nie może:((


byłam na wakacjach i  poszalałam sobie: pojadłam sobie tego wszystkiego, co serwowali nad morzem i skutki są ...
od maja do lipca tylko minus 2 kg
Ale wakacje dla mnie skończyły się i czas zabrać się do roboty!!!

Nie mam motywacji do ćwiczeń:(



Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz